white room

Sitter här alldeles ensaaaam uppe i bildtornet och målar (i min ensamhet, vill poängtera detta). Är glad att internet ej laggar här, så att jag kan lyssna på älskade spotifyyyy <3<3<3 hjärta hjärta

Fick ca 0 h sömn inatt, hatar sånt. Fast jag är inte så överdrivet trött trots detta, och tur är väl deeet?!

Jag hoppas att ni märker att detta blogginlägg endast kom till av meningslösa skäl.

PS Ska skaffa kompisar som är intresserade av politik då INGEN ville följa med mig till Station för att lyssna på 2 MPkvinnors diskussion om jämställdhet. Ska komma ihåg detta i många år!!! DS


PPS. Vill ha kaffans kaffe... ett problem korsar dock min önskan; kaffet befinner sig 3 långa trappor bort, L000L? DDS

Kommentarer
Postat av: Monka

Men joo, jag ville följa med! Men jag kunde ju inte! :( Jävla fittmax

2010-02-09 @ 14:47:48
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

jag ville ju egentligen, jag skojar inte! men min rygg was on fire, Iulian ringde (L) och jag hade läxor....... bara för att du är ledig

2010-02-09 @ 16:44:36
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0