bakerlooline

Oj, märkte att jag visst försummat denna blogg under en kortare period. Det kanske var lika bra. Skulle ha fortsatt med det om det inte vore från en påtryckning (lägg märke till singularis; så lättövertalad är jag).

Jag hatar verkligen att "Åh-jag-är-hemma-vad-underbart-känslan" fortfarande ej infunnit sig, trots att jag kom hem för snart en vecka sedan. Det är så sjukt att det som förrut alltid varit en självklarhet, plötsligt inte är det längre. Men vi får väl se, hoppas jag dragit inom ett år i alla fall. Endast framtiden vet vad som sker, ni vet

Hela dagen och natten igår var kung (KUNGKUNGKUNG HANNA); fika med hanna på stan, middag hos mor, förfekke hos mig, för att sedan fara på fekke på teg. Slutligen fettintagande (obs ej transfetter) vid fyratiden på Max E4:an, och älskade Monka var dääääär (L) Så då schtékte vi med henne, en bra avlsutning på dygnet. Stupade 06.45 i min säng

Varför tar jag aldrig bilder någonsin för? Dumt. Kanske för att min kamera suger i och för sig. Det enda jag vill köpa i hela världen till mig själv, är en systemkamera, och biljetter till London



jag och världens bästa syster; en bild som varit roligare att visa om min kamera hade varit bättre...


Ledig varje måndag framöver, terminen ut. Söndagar kommer aldrig bli vad de har varit. Lika bra, söndagar suger ändå (tycker jag, i egenskap av hednabarn).

Nu ska jag duscha gräva ner mig eller nåt

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

tack för uppdateringen, det betyder (L)



alltså jag är så deprimerad över tillvaron just nu så att jag skulle fan inte bry mig om jag dog.

2010-01-17 @ 18:33:34
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0