ÅREEEETS, AAAAH!

Eftersom alla taggar årsresuméer liiite för mycket i dessa tider, så kan jag väl inte göra mycket annat än att hoppa på tåget:

Årets bästa köp:


Årets konstigaste spontana lek:


Årets fekke: (tog typ 5 bilder, men iaf FESTEN PÅ SLOTTET, TILL ÄRA AV DE MYNDIGA TWINSEN)


Årets mest nervösa men samtidigt värdaste:


Årets mest otrevliga händelse - när ett gäng höga killar typ hotade oss, på Valborg:


Årets bästa brorsbild:


Årets överraskning:


Årets maskerad:
(min utklädnad ÄGDE allas så jävla hårt!!!!)


Årets minnesvärdaste chill i dimma (naturens dimma, alltså):



Årets finaste (både djur och människor, alla människor inte med på denna bild dock):


Tre medlemmar ur Årets Bästa Klasssss:


Årets värdaste vecka:


Årets bästa konsert (skall föreställa Lykke Li på Peace):


Årets...chill på Öbergs berg Öberget?:


Årets sommarjobb:



Årets vandrare mot vuxenheten (en av dem, iaf):


Årets chillresor till Sthlm:


Årets tatueringshändelse:


Årets första pubvisit:


Några av årets partypinglor @ ma 18ÅRSFEKKE:


Och icke att förglömma: Årets fjortisfekkeduo:


Årets modevisningsdebut:


Sist men inte minst: Årets sysselsättning:
FIIIIKA MED VÈNÈEEER



Och massa massa mer, men skulle det här inlägget bli en centi längre skulle ni förmodligen aldrig mer bemöda er med att besöka denna blogg något mer, så jag skippar det.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

nej jag älskar när folk lägger in fina bilder på bloggen :D :D :D :D :D :D lägg in fler bilder från 09!!

2010-01-01 @ 23:52:48
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monka

Kul med bilder ju! Jag vill ha mer bilder på min bloggeliblogg, men jag har ju ingen kamera. Skit

2010-01-02 @ 16:33:55
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0