festivalernas festival, helt enkelt

När man känner sig extra uppskattad:

Lova: "Det bästa med att du kommer hit är att du alltid lagar maten. Så slipper jag göra det."

Haha, jag älskart! Inget larv liknande: "Du sprider glädje", "Det är intressant att diskutera med dig" och inte ens: "Du är duktig på att laga mat.". Bara: "Du slavar - jag äter. BRA!" Inga krusiduller, liksom. Precis som de skä vä


Blev tagen över hur estetiskt tilltalande bilder det var i VK idag; tillhörandes artikeln angående de tonåriga rånartjejerna. Artikeln var också bra, men jag vet inte riktigt vad man ska tycka om ämnet... det låter som om fenomenet att vissa tonåringar hamnar snett aldrig någonsin skett tidigare, typ...

Fast det är klart, rån bland tonårstjejer är väl ganska spektakulärt ändå.

Jaja. Cream är bra. Lyssnaaaa


Zeeezzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0