jävla listhelveten, tar dom aldrig slut eller????

Jag har insett att min senaste kyss: Förmodligen förvirrar en del
Sist jag grät var:
Det var nog några veckor sedan i alla fall
Jag lyssnar på:
Det mesta bortsett från mainstreamsäckel samt kristna lovsånger. Omväxling förnöjer :---)
Den värsta känslan är:
Uppgivenhet
Den bästa känslan är:
Eufori, kärlek
Jag är bäst på:
Prata i parenteser
Om jag vore ett redskap skulle jag vara:
En old-school bläckpenna
Det finaste som finns är:
Kärlek, musik, vänskap
I sommar:
Vill jag supa på P&L med underbara kamrater, men får se hur artisteriet lockar mig. Jag ska INTE bada!
Jag kan inte:
Äta kött

När jag bakar så bakar jag: Asgoda, saftiga, smakrika grejer. Har skills alltzå (dock så utnyttjar jag dem sällan nu för tiden, dessvärre)

När jag vaknar på morgonen: Brukar jag oftast vara ickeutvilad och utsvulten så då käkar jag frulleee
Idag har jag:
Lyssnat på musik och… lyssnat på musik…
I morgon kommer jag:
Gå i schkolááán, fika i kaffan (längtaaa), träffa underbara männschkor från männschkobyn, äta middag och se film @ Å-hem
Jag vill verkligen:
Spola fram tiden 1½ år


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

din senaste kyss bekräftar mer än förvirrar ;) ;) ;)

2010-01-18 @ 19:49:50
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: beciell

FUNDERAR DU PÅ ATT SKAFFA HUND ELLER KATT? Det finns fler sätt än att gå via blocket och uppfödare... På min blogg har jag idag skrivit ett inlägg om hur man går tillväga när man vill adoptera ett djur som förut varit hemlöst eller vanvårdat.. Länkar till djurhem osv :)

2010-01-18 @ 20:48:31
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0