music hall

Lyssnar på Absolute Molly. Den skivan kommer vara så himla kung att spara hela livet, underbara nostalgi ni vet

Här är den sista bilden som togs på mig innan jag piercade mig. Jävligt ful osv men ändock den sista:




Ca 5 min efter piercandet:
15/4-09


(obs asäckligt)

JAG VILL PIERCA MIG OCH TATUERA MIG NU

jag borde ha varit utbildad piercare och tatuerare, då hade jag gjort det gratis på mig själv hej då


nu ska jag traska till monka i mina coola 70-tals-beatles-inspirerade boots som inte är mina egentligen men som jag låtsas som att det är mina hej då cpbloggen hatar dig lite

Kommentarer
Postat av: molly

Molly Sandberg gillar detta.

2010-01-17 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0