och han sjöng om solen som just skulle gå uuupp

HAHA, älskar verkligen hur mycket jag ägde mig själv i något tidigare inlägg. Men det ska vi ej prata om nu (eller aldrig någonsin mer för den delen). Det var en kung fest, mådde iaf perfa de sista 3 h - positive. Men nu känner jag att min festkvot är uppfylld så att den svämmar över för ett tag, så nu blir det chill tusen helger framöver, I like.

Blev för övrigt jävligt sur på cphoran som stal Emmas mobil. Förstår mig verkligen inte på folk som stjäl, det är så jävla lågt. Idiotjävel. Jag lämnade iaf ett riktigt dampigt röstbrevlådemeddelande på den avstängda mobilen (dessvärre kommer tjuven förmodligen inte höra det, eftersom att PINkod krävs för att komma åt. Men men)

Idag ska jag inte göra ett skit. Listan ser ut som följer:

1. Lyssna på musik
2. Äta
3. Duscha
4. Bröder kommer på middag
5. Receiva pikar från ovanstående
6. Tvinga ovannämnda att se film med mig, och jag ska fan i mig välja film!!!!
7. Försöka att lägga mig innan 04.00


kung herråp

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

jaaaaa helvete var mensig jag är nu på den jävla cphoran! måste köpa ny mobil idag :( jag som precis hade vant mig vid den nu och älskade den villkorslöst! ville aldrig byta mobil igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! låter som en nice dag framför dig vännen ;) ;) puzz

2010-01-24 @ 13:47:02
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0