She came in through the bathroom window

Sjukt längesedan jag  lyssnade på LP av någon anledning. På något sätt förknippar jag den "aktiviteten" med våren/sommaren, kanske är det därför som det har legat i dvala?

Idag har varit en kung dag. Jag dissade Sam.B eftersom det var min enda lektion och eftersom det är en totalt meningslös samt överflödig kurs. Hur som helst, vaknade upp utvilad från en dröm om en asbra fekke (men äre ovanligt? Lol mina drömmar....).

Alla var aspackade utom jag, trots påtryckningar från ALLA ("Drick, Filippa!") och trots att jag hade en flarra Champagne. Jag var nykterist helt enkelt.

Kanske ett sign????? Men jag hade ändå tänkt vara vit ett tag, så mitt undermedvetna behöver fan inte hinta mig/ pika mig i mina drömmar, I'm fine without it


Chillat på stan med Hannizzzz, och Stations pestomacka + chailatte = THE BEST

Jag införskaffade nya jeans, en chill tröja, spray, hårspännen, deo, tavelram, lim (åhhh jag är så estetisk och pysslig av mig cooolT!!!) och säkert någon annan skit

Men som jag sade till Hanna, min blivande sambo, : "Varför känner jag ingen tillfredställelse när jag konsumerar? Är det något fel på mig?"

Och jag kan ej besvara den frågan
Dock alltid bra med new shit och allt behövdes juuuu (speciellt fikat i min mage MMMMMM!)


Nu ska jag laga asgod mat, herrååååp


Kung bild jag fann på en kung blogg

Kommentarer
Postat av: Linnéa

det roar mig lite att du var astaggad på samB förut

2010-01-29 @ 19:31:22
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Monkaaaaa

Hehe, du vet väl att drömmar ofta är tvärtom-tydiga? ;););)

2010-01-29 @ 20:06:29
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0