trästock -69 är nåt att haaaaa

"See me, feel me, touch me, hear me"

The Who, Live på Woodstock 69, extraordinärt är det enda jag kan säga.

Plectors bästa livespelning jag någonsin bevittnat, så jävla bra scennärvaro! Hela kvällen på Scharren var s.k Kulturkrock, och krock var det sannerligen: mellan Mates Of Mine's mespop till Plectors Döds. Men det var chill (MOM (haha bästa förkortningen, kom på den nu <333) hade dock omotiverat taggad publik, synd om publiksatarna som inte har bättre koll)

Gratis inträde (typ VIP???), gratis öl - bättre blir det inte! För övrigt kul att Monka spontanhakade, det gillar vi. Älskar Scharren för det underbara folket som hänger där, kung helt enkelt. Vi hade pratat illa om Mates Of Mine hela kvällen, inte för att de är dåliga musiker, för de är de inte, men för att musiken var dålig. Hur som helst, ironiskt nog:
Jag och Monka promenerar hem efter stänging, kille promenerar med oss, skulle till Berghem.

Jag: Gillade du banden då?
Han: Ja, jag var ju som med i ett av dem...

Det roliga är iaf när han säger: "Ja, eftersom det andra bandet var hårdrock så körde vi våra rockiga låtar istället, våra vanliga låtar är egentligen myyycket lugnare"

Då skrattade jag inombords - ty deras musik var ej något att hänga i rockjulgranen


Lova kommer terrorisera mig genom telefonsamtal innan tolv. Hur kul känns det på en skala? (ps gumman du är kul, men dock inte sömbrist) Behöver viiiila, viiiiiiila

Nu; ÄTAAAAA

PS. Sorry ETQ :( Hälsade till din hårige fästman från dig dock ;) DS

Kommentarer
Postat av: Elin E

Då kan vi göra Matte B ihop i höst ;)

Får se hur det ligger till på jobbfronten, hade vart skönt att få matten gjord i år.



Kul att Plector hade en bra spelning, fick höra av folk efteråt att det hade vart riktigt bra. Jag taggar nästa helg, men då är ju du borta... eller vist var det så? :(

2010-01-03 @ 11:40:36
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: Elina

Sv: Kul med randoms som går vilse och hittar mig på ett random sätt. Men Tim Burton gillar jag. Men det börjar gå lite utför med den gubben. Been there done that är känslan. Men jag har stora förhoppningar om Alice i underlandet!

2010-01-03 @ 13:02:16
URL: http://elina-popcorn.blogspot.com
Postat av: Monka

Det var en sjukt ägig kväll! Spontan och värd.

Haha, promenaden med MOM-trummisen, fan vad falsk man var :D

2010-01-03 @ 14:34:35
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0