¡La musica es... muy bien!

Åh, jag är i den perfekta tillståndet nu; jag vill lyssna på typ 1000 band samtidigt! Ibland under vissa perioder (väldigt korta sådana, dock), så blir man otaggad på att lyssna på något överhuvudtaget, för man känner sig less på alla band som världen har att erbjuda. Nu är det däremot det omvända som sker. I like

The XX, Velvet Underground, Cat Power, The Knife's nya, Bob Dylan, Cream, Neil Young, Mötley Crüe, Skid Row, The Beatles, och massa annan underbar skit.... BLIR ALDRIG LESS

Ikväll flyttar Hanna in, schpénnande minsann. Kung att man alltid kommer ha någon att se film med, alla kvällar!!! Jag ser detta som en eventuell förberedelse för det förmodligen kommande kollektivlevernet som jag kommer att anamma when moving to London


Herråp era ickekommenterande satar (jag ser ju att ni läser. men visst visst, läs på i all anomynitet bara, kör i vind)



Och vad fan är dealen med snöhoran? Norrland är fan ett skämt som jag icket skrattar åt

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

"kör i vind" är nog bestämt ditt nya favouttryck ;) ;) puss gumman

2010-01-31 @ 16:42:00
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monka

Jag kommenterar din blogg oftare än vad du kommenterar min, så vem är saten här???

Jag håller med: MUSIIIIK

Jag håller med 2: CPFITTHORSNÖ DÖÖÖ

2010-01-31 @ 22:17:27
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

satar är vi allihopa

2010-02-01 @ 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0