"Det är kul när man bryter sitt mönster litegrann"

Lyssnar på Ebba Grön (å jag e Ebba Röd) och fick plötsligt en ingivelse att jag vill att följande scenario skall äga rum nu:

Det ska vara höst, jag ska va i gbg i gott sällskap och jag skall vara på Sticky Fingers och dansa döden ur mig och dricka starobrno och tequila och rangla hemåt i höstnatten med en snygg höstjacka i militärstuk och snygga skinnskor. att klippa kort hår är det bästa jag gjort på LÄÄÄÄNGE. lenge!


Jag och Monka har chillat och sett Flickan Som Lekte Med Elden och Lisbeth Salander är inte utav denna jord.


Nu blir det ej rangling hemåt i gbg's höstnatt, men däremot cykling nykter hemåt i umeåss sommarnatt.

Patti äger herrå

Kommentarer
Postat av: Linnéa

I KNOW THE FEELING!!! får också såna där små fantasier om värsta scenariot som typ måste hända, sjukt jobbigt för man blir typ besatt av det och vill att det ska hända och så gör det inte det... jag fick värsta fina romantiserade bilden av mig själv rökandes mitt i natten på två olika ställen osv, sjukt detaljerat osv. tyvärr kommere inte hända eftersom jag inte röker ;);););)

2010-07-15 @ 12:27:04
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

snart kommer linnizz ta sin första cigg ;) kännere på mig

2010-07-15 @ 22:41:44
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0