ibland gör man rätt ibland gör man fel

Imorgon är en spännane dag, av flera orsaker. En av dem är att brushans flytt blir officiell då den beryktade flyttständingen kommer att äga rum, 84 kvadrats smuts skall bli skinande, bländande rent - renligheternas renlighet. Eftersom att det bor enormt mycket snällhet inom min lilla kropp så kommer jag självfallet att hjälpa till i 10 h om det så skulle behövas.

Imorgon kommer el padre hem, jaaaa (L) (ty det är icke endast ETQ som älskar sin far)

Har tänkt städa hela jävla dagen, skall nog styra upp det nu tror jag bestämt. Kubanska cigaretter är gott.




PS kommer sakna min bror väldigt mycket men that's life. måste även säga rip till fekkelägenheten matematikgränd 1D, så många fina fyllor vi upplevt tillsammans (U). aldrig mer. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0