jag trodde de va markuuus

Cha cha bloggen! Längesedan sist, har saknat dig asmycket tills jag dog. Sedan återuppstod jag och nu är jag här - till er förtret! Praktiskt.


PEACE AND LOOOVE 2010 var om möjligt än mer fantastiskt underbart än 09's version. Underbart väder, underbar musik, underbara människor, underbara fyllor (minus en fast den var fan underbar den med eftersom jag ägde Europe tack vare den).

Kika på bilder på ansiktsbok om ni mot förmodan känner något intresse utav att veta mer.

I skrivande ögonblick bakar jag och Linnslickepinn mockarutor i hennes mors kafé. Kafé Kanonen heter det, och är beläget bortanför The Wild Man (ni vet, vår gamla äckliga matställe som tvingade på oss skit i 3 år). Kom hit och fik!

Taggar:

1. Tatuering
2. En tid jag skall boka här i dagarna
3. Val i september
4. Stockholm när det väl sker

Punkt nummer 4:a kanske sker under nästa vecka, om jag har tur! Nu skall jag läska er med denna halvt estetiskt tilltalande samt mycket stulna bild:


The Who äger,  Fucking Åmål äger herrå

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

gumman, tagga det som kanske ser snarast och tatuering!!!!!!!!!!! jag kommer till det där jävla fiket nu ;)

2010-07-07 @ 13:07:53
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0