knasterknaster

Hostar smärtsamt och hör kidsen räkna till kurragumma utanför fönstret. En värdelös men samtidigt så genialisk lek. Vet ej vilket som överväger mer

Jobbade med Linn idag igen och det ägde. Det kom rätt mycket folk se he va som roligt! Vet att jag är ämnad till det yrket, kafédrömmen kommer aldrig att dö förrän den är sann. Kommer bli niiice.

Här får ni ett smakprov på vad som tillkommer mitt hushåll om fyra veckor:






GOSE, pusspuss på dig.

Nu ska jag hoppa i duschen, laga mat, äta den samt bege mig till pipor af skottland för det var fan oförskämt längesedan sist.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det sötaste som jag har sett på länge, gu va roligt med en kattunge!

Hatar att vi suger på att hinna med att träffas :( Nästa helg hoppas jag att det finns tid för båda oss för det var länge sen nu, shame on us! Vi höres, det måste vi! :D

2010-07-08 @ 00:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0