Mouthful Of Grass

Cha cha bloggen, älskarej, saknarej men nu e jag häääär igen!!!!

Har min lugg på fel sida - dvs den motsatta som jag aldrig någonsin haft den på; "living on the edge". Känns jävligt spännande och mycket bra. Lova har sällskapat mig denna halvmulna och mycket blåsiga afton. Vi lyssnade på bra musik, drack kaffe, filosoferade, promenerade, blev ivägblåsta i höstblåstN (vad hände med juli?!), drack min fantastiskt gastronomiska varma choklad med vispad grädde, samt spelade Hej Knekt tills alla grannar garanterat blev väckta. Sedan gjorde jag en pride-tröja med kukar på.

Det har varit en bra dag. Imorgon skall jag äta på Rost med mor, kan inte bli annat än fantastiskt! (speciellt när man inte behöver betala för att bli mätt, liksom)

Remember, remember the fifth of November
The gunpowder, treason and plot
I see for no reason why gunpowder treason
Should ever be forgot


Man måste helt enkelt älska: Jefferson Airplane, Joy Division och Arcade Fire.





Kände på en gravidmages sparkar för första gången i mitt liv häromsistens - livet är fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: mickz

iiihi, det är en tokig känsla :)

2010-07-26 @ 12:17:13
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0