shalala lala?

Sitter här och blir nostalgisk och sentimental när jag kikar på gamla bilder. Vill helst av allt bara göra ett fett BL3-inlägg med tusen bilder föreställandes underbara minnen och människor, men jag har inte riktigt orken. Studenten är inte bara en milstolpe i livet, eller en avrundning på det som varit. Det är även en fet jävla dörr som kastas upp på vid gavel. Det som än gång varit så självklart, tycks inte inhysa en promille av säkerhet längre. Vad händer imorgon, nästa månad, om ett halvår, om ett år eller vad gör jag fan ens kommande helg?! (Lyckligtvis så har jag ju sista frågan besvarad åtminstone, alltid något) Vad skall jag studera, när och var? Alla möjligheter finns, men vilken ände skall man börja i? Situationen är minst sagt konfys. Mest av allt finns det nog fördelar när jag tänker efter.

Men jag saknar likväl BL3. Kommer att ta tid innan jag släpper det





Bild tagen av Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0