trocca 4-evevever

påminn mig att aldrig använda trocadero som groggvirke. har kommit på att trocca är världens bästa läsk och låtom mig ALDRIG förstöra den känslan/tanken


ahhh, skulle inte tacka nej till en iskall liten glasflarra trocca (det ska vara glasflaska eftersom det är mest old-school=godare) alldeles i detta nu


inte speciellt läskande bild men han få dug (obs det är ingen ordvits bara ett paradoxalt ordval))




första inskolningsdagen: check!

gick ba fint. tror att jag kommer att trivas mycket bra. men nu ska jag sluta leka vuxen och prata jobb.

nu ska jag dricka góteet!

HERRÅP

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hata trocca

2010-07-14 @ 11:39:16
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Hanna_von_slitz

indeed hata troccadero men LUV ditt hår!! (asniiice , gick ej att commenta förra bilden av någon störd anledning)

puss

2010-07-14 @ 13:11:12
URL: http://pokerhanna.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0