Liten (fast långt) listaaaa :PPP

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?

Hej heteronormativitet. Johnny Depp, Kurt Cobain och John Lennon är de enda männen för mig. (piercingar och tatueringar är även det NICE)

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

Nixpix

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Linniz samt Amandus + Linda

4. Hur lång är du?

167 cm över marken, sägs det.

5. Vilken är den senaste filmen du sett?

Flickan Som Lekte Med Elden

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

"Hon skrev bara att hon är och bazzar hos leopold, jag tror hon har fått i sig lite alkohol om jag säger så, Haha! Men hon är nog bara här nu på sommaren skulle jag tro."

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms = djävulens påfund. Eller snarare: T9 = djävulens påfund

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

9. När såg du senast din mamma?

I onsdags eftermiddag

10. Icke godkänt i något ämne?

Matte B och jag är JÄVLIGT stolt över det!!!

11. Mvg i något?

Jepp, lite olika men svenskan + sam ligger närmast hjärtat <333345

12. När vaknade du idag?

06.00 (vissa knegar ju)

13. Vilken är din favoritplats?

Där det finns underbart sällskap och fantastisk musik. Men även London.

14. Vilken plats föredrar du minst?

Väntrum av olika slag. Vildmannen.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis Götet eller London

16. Hur stor är din säng?

Lika liten som ja så de passa ju bra ::::PPP

17. Vad sover du i?

tisha, triller

18. Hur många kuddar har du i sängen?

Lika många som jag har tummar!!!!

19. Var har du bott/bor?

Gör det enkelt för mig: Holmsund, Gotland samt diverse stadsdelar runt om i Umeå.

20. Tycker du om kinamat?

Du menar den västerländska tolkningen av kinamat? Inte nämnvärt. Jag är gourmand. Jag avskyr snabbmat.

21. Tycker du om kaffe?

Om jag gör!

22. Vad dricker du helst till frukost?

Ett gott te med ekologisk honung i

23. Kan du spela poker?

Nej, försökte lära mig en gång i tiden, men det gick inget vidare. Har nog för lite intresse utav det.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?

Faktiskt inte

25. Vill du ha barn?

Som jag tänker min framtid nu: Ja.

26. Kan du några andra språk än svenska?

Jig kin priti i-sprikit!

27. Har du någonsin åkt ambulans?

Niet.

28. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet, men inte för att bada i *är ingen badmännschka*

29. Vad spenderar du helst pengar på?

Jag spenderar helst inte pengar. Men när jag väl gör det så är nöjen absolut ett av de bättre sätten att lägga dem på.

30. Är du cool?

Det är höjden av ocoolhet att benämna sig själv som cool, så jag låter svaret vara osagt.

31. Kan du rulla med tungan?

Nononooo

32. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag känner många roliga människor från männskobyn
33. Vad har du för ringsignal?

Tinika citerandes Barney the dinosaur: "I love you!"

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Säkert något

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Hannas vackra konstverk, akryl på duk, föreställandes en kvinna, i mina favoritfärger svart och rött (L)

36. Kan du byta olja på bilen?

Hahaha -  frågade du antibilisten.

Kommentarer
Postat av: Baronessan af Slitzenhausen

moaha, den här ska jag stjälva när jag ligger sömnlös inatt och publicera den, tihi!

2010-07-17 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0