7 DAR KVAR - SHALALA LALALA

Vad är det för fel på mig när jag försökt lyssna på tusen artister hela dagen men inte njutit av något och sedan slutligen stannar vid Broder Daniel? Blir typ rädd för mig själv...




Har ni tänkt på att ordet gengäld ser så sjukt fult ut i skrift. Vad då g-g?!?! Sedan ett Ä på det också

Det svenska språket äro ett mysterium emellanåt. Men ack så underbart likväl

Igår chillade jag, ETQ, Lova (hädanefter benämd som "DissarN" enligt ETQ ;) ) och Eve. Vi spontanklippte Lovas frill så nu har hon lite sådär stekar-cool-aktigt (oki nu lät det som att jag antydde att stekare är coola men detta påstående vill jag starkt dementera eftersom stekighet förmodligen är det ocoolaste som finns. Syftade så klart på att frillzen var cool).

Vi rakade även min side-cut. Det växer ju fan som ogräs så vad annat kan man göra?

Nu ska jag äta och bege mig till min fantastiska SYSTER


Herråp


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

stek är visst coolt :( och broder daniel äger!!!!!!

2010-06-23 @ 20:40:26
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0