Mama, I'm coming home

Syskon och kamrater kära kamrater får allt att kännas bättre, lika sant som att jag nyss skrev det. Det löste sig med referenspersonen så nu har jag sökt ännu ett jobb, jag SKA få det där jobbet, så är det bara. Enveten som satan är jag.

Har även sökt lite strökurser på Universitetet också (man kan göra sen ansökan, det står på kurserna om de är fullsatta eller ej). Det blev Genuskunskap & Makt, Idéhistoria, Lingvistik och Vin & Mat (tre första = A-kurser såklart).

Hoppas verkligen jag kommer in på något, vore sjukt kul att läsa något litet på hösten. Då har man i alla fall någon säkrad sysselsättning ifall att jobben inte svämmar över.



Imorgon drar vi till schtugan. Lovas i Bredvik alltså. Ska bli skönt att slippa stan, det skall gudarna som inte existerar veta.

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0