omotiverad nostalgi osv

Kikar på vackra namn. Inser att det finns ganska många, vackra. Embla, Charlie, Teodor, Nomina, Abra, Seved, Euphrosyne, Vidar, Saskia, Katalin, Vendela, Tekla, Cyril.

Pojknamn är mycket svårare att finna av någon anledning. Undrar varför


Ett namn jag ej tilltalas av nämnvärt är Bjarne. Tänker bara på Lunarstorms tjocka maskot som absolut inte fyllde någon funktion alls mer än att vara ful, alltså den här:


 

Visste ni förresten att Lunarstorm lägger ned den 8/8 2010? Kan ni förstå att denna förut så omåttligt populära community som ALLA hade, kommer att försvinna? En epok går sannerligen i graven. Fast för de flesta umeåbor så gjorde den det redan 2004 då man övergick till det betydligt mycket coolare Apberget (som även det gick i graven ca 2008 - everything must come to an end).

 

Men det var ändå en start för fenomenet internetcommunitys. Kommer för evigt minnas min första internetanvändare med nicknamet filippa91 , oh those were the days, weren't they?

 

Snälla, kan ni inte skriva era gamla nicknames till Lunarstorm som förmodligen är 1000 ggr roligare än mitt ? Har glömt bort vad alla hette, fast jag tror att Molly hette Kjamizmollan? Skriv, skriv, skriv!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

yo0oghurt

2010-06-29 @ 12:06:09
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cool_Monkan! Haha inte att leka med.

2010-06-30 @ 17:08:25
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0