snartsnartsnartsnart AHHHHH

Idag har jag klappat och pussat och gosat med Winston 1,5 (1,5 veckor gammal, 1,5 ögon öppna). SÖTAST I UNIVERSUM - ingen överdrift.

Det var inte enkelt att lämna honom när man skulle hem, kan jag minst sagt konstatera.

Imorgon är det bal, och jag skulle egentligen fota, men nu vet jag inte vems kamera jag skall låna längre och allt är bara confusing och jag har inte ens en jävla kompaktkamera längre heller, ÅHHH!!!! Det första jag tänker köpa när jag får min första lön från mitt första riktiga jobb (som jag ej har ännu, bör tilläggas) är en systemkamera. Typ Canon EOS 1000D

Helvete då. Blir extra sur på att det typ är hypeat att ha systemkamera; på alla bortskämda fjortisar som verkligen inte kan fota och som inte bryr sig om konsten, men som likväl får en av sina äckliga övergenerösa föräldrar. Sen ligger den och dammar ett halvår senare... it aint fair when it aint fair


Blir fan mörkrädd när jag ser hur snaaaabbt side-cuten växer. Därför måste Hillevi trimma till det innan studenten. Typ ingen vits att klippa det en vecka innan, för då är det väl lika långt igen lol


Har köpt skor till studenten idag. Kassörskan (säkert 88:a) blev typ astaggad när jag berättade ändamålet, och att jag ej ville ha klackskor (pga av utspringet). Hon, överlycklig: "JAA, men smart, jag hade SÅ ONT i mina fötter efter den kvällen!!!"

Hahaha älskar randoms som är övertaggade.

Och ca NU så är det EN VECKA KVAAAAR!!!!


"Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!"

Godnatt, Winstonboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0