sunday bloody sunday

Ok internet är ett minst sagt crazy fenomen. Hittade nyss en person på fb som vi delvis hängde med på Trästock i somras, som bor i Piteå. Hur stora är oddsen att hitta just den personen typ 11 månader senare?!?!?! (Mindes inga namn efteråt osv, utan råkade bara klicka mig fram via vänner som är taggade på foton osv)

Lyssnar på peacemusik, laddar inför ONSONSONS vet ni

Jag räknade mygbett som jag erhållit under helgen. Efter någonstans vid 30 lade jag ner räkningen pga energibrist (innan jag hunnit äta frulle typ 09.00 imorse). Det var mitt enda minne från Älvsbyn som  jag haft sedan 1995 då jag var där sist: EN JÄVLA MASSA MYGG.

Det var fan helt jävla insane!!!! Jag, Amandus, Linda och Ville tog en ölpromenad en kväll och vi blev fan attackerade och uppätna på riktigt av de där satans blodsugarna. Det var typ som svarta moln av äckliga flygfän. Kul att jag dessutom typ fått nå jävla blodseksem pga betten, säkert aids eller nåt

PS Kände fan igen skogarna där Jägarna är filmat (hela filmen är filmad i Älvsbyn nämligsch), det var rätt lol DS

Kommentarer
Postat av: Monica

Det är ju mygginvasion deluxe överrallt från pite och uppåt tydligen, så jag kan förstå att ni blev attackerade! Inte fresh

2010-06-28 @ 17:08:09
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0