Tema 90-tal lördag



Gillade Cardigans mycket när jag var mindre, och den här låten är nog den jag minns med mest nostalgiska känslor. Videon är enkel, men som liten 7-åring tyckte jag att den var sjukt cool, och Nina grym. Konstigt, jag mindes verkligen att bilen var röd - för att upptäcka nu att den var svart. Hmmm. Kung låt i alla fall!

Idag har jag sagt adjö både till Hanna och Elin. Hanna 04.00 ungefär, här hemma, och Elin 11.00 på flygplatsen. Har inte insett att någon av dem faktiskt inte bor här längre framöver. Det är för overkligt för att förstå. Längtar inte precis efter dagen då insikten kommer...

But that's just a part of life, I guess. Spännande, nya saker de kommer att uppleva i alla fall!

Ikväll beskådar Monka KISS på Stockholm Stadion (där Sveriges hittills enda OS hölls 1912, för övrigt). Det är verkligen en stämningsfylld plats att uppleva en konsert på säger jag, som varit där med Vilhelm sommaren 2008 för att beskåda Iron Maiden. Hoppas din kväll blir KUNG, Monka!!!!


Taggar 30/6 då vi drar till Borläääänge!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kväll var så jävla kuuuuuuuuuung

2010-06-15 @ 20:55:27
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0