Tema 90-tal torsdag

Postar dagens film nu, med tanke på att jag förmodligen inte kommer spendera ens 5 minuter vid dattan imorgon, vilket ENDAST är positivt!

Har aldrig varit något Madonnafan, och kommer ej att bli, men när jag var liten så gillade jag några låtar rätt mycket. Denna låt minns jag väldigt väl, videon vet jag inte varför just den har etsat sig fast. Kanske det blåa ljuset? Det ~~poetiska och emotionella schackspelandet~~? Havets skvalpande mot bergsväggen i introt? Agerandet mellan de tu?

Ingen som vet.

Men här är likväl dagens låt á la nighties:



Tänkte försöka sova nu (skall upp klockan 04.30.). Frågar mig själv om det är värt det. Svaret kan endast framtiden utvisa.

Charå bloggen, nästa gång vi ses är jag arbetslös och lycklig :---PPp

Kommentarer
Postat av: Jenny

tuuuuusen och åter igen tuuuuusen GRATTIS TILL STUDENTEN! Synd att vi inte sågs på skivan men den var så ju inte så långvarig oturligt nog. Hoppas du hade kul iaf ;)

2010-06-11 @ 15:58:29
Postat av: Elin E

Grattis till studenten! :D You made it! Nu ska du starta ett cäfy(med midgårs-anda) och anställa mig! hehe

2010-06-11 @ 22:45:47
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

minns den videon så jäääävla väl! älskade den, var typ obsessed...... (sorry att jag spammar din blogg :( )

2010-06-12 @ 00:05:21
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0