the queen is dead

Lyssnar på The Smiths och jag älskar fan Morrissey. Så många band man vill se. Så många gånger det aldrig kommer ske.

2 bad 4 me, helt enkeeeeeltltlttllt

Men jag skall i alla fall få se Ane Brun på fredag, så länge som jag väntat på det. Åh vad vackert det kommer att bli <3345


Vet ni vad! Solen skiner även idag! Ska till stan nu (ser ni hur tidigt jag e uppe. eller jag gick faktiskt upp 10.00 - vaknade avmig själv dessutom!) och äta lurre med Hillevi på någon uteservering. Sedan ska vi kanske bada någonstans, jag undrar var hon hade tänkt sig? He bli no bra he

Skrev en "To Do List" igårkväll för denna dag, och jag blev fan stressad när jag överskådade den efteråt. Har inte ens börjat packa ännu, och jag skall städa, inhandla diverse nödvändigheter och fan och hans jävla moster.

Men jag hinn ska ni se!




Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0