angående framtidens bläck

Today was the day, today it happened!!! Jag har ÄNTLIGEN kommit på mer preciserat vad min första tatuering skall bli, det kom bara som en plötslig ingivelse och det känns så jävla RÄTT. Önskar så mycket att jag hade jobb, skulle  börja spara till den redan nu om sådant varit fallet.

Men tanken är ungefär så här:

Som jag redan tänkt innan så skall det vara av temat Beatles. Jag älskar Beatles mer än ord kan beskriva och att ha dem på permanent på min hud vore fantastiskt underbart. Det skall vara en slags potpurri av saker och symboler som är typiskt Beatlesartade, och allt skall gå ihop på ett snyggt sätt. Diverse sådana saker kan vara; peacemärke, blommor, siluetterna av Beatlarna som hoppar, noter, någon liten fågel och något annat inspirerat från diverse albumomslag.

Kanhända en text som kommer in på något vis.

Detta låter än mer diffust än vad det är mitt huvud, det är lite svårt att förklara. Men det skall sitta på min högra överarm, på utsidan. Den skall vara rätt stor, i alla fall en deci hög eller mer. I psykedelisk stil, typ lite typiskt 60-talstecknad stil/flower power. I svart bläck, med någon färgdetalj.

(Vore egentligen ascoolt att göra helt i färg, men jag vill inte ha en tatuering i helfärg. Har aldrig velat ha.)





Skall även göra min vänstra underarm: notränder med noter från en Beatleslåt, som går runt hela eller halva armen. Strax under armbågsfästet.

VILL KÄNNA SMÄRTAN I LÄDERHUD'NNNN NUUUUUUUUUUUU

Om ett år har jag förhoppningsvis gjort verklighet av något av detta.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

GUMMAN!!! kommer äga (L)(L)(L)(L)(L)

2010-06-29 @ 19:34:33
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit vilken awesome idé! Det blir nog svårt med så många detaljer på bara en deci dock... tänk större :D

2010-06-30 @ 21:49:53
Postat av: Anonym

kommentar av monkaaaa alltzå! :):):)



(btw Filippa SNÄLLA ta bort kommentar-verifieringen... jag dööör så jobbig den är!)

2010-06-30 @ 21:51:19
Postat av: Linnéa

oki nu kommer jag som typ alltid är fett skeptisk till alla tatueringar och säger att jag tycker detta låter FÖRJÄVLA bra!!!!!!! låter fan assnyggt, heja gumman!

(obs menar båda)

2010-07-03 @ 20:34:55
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0