100 daaar till sturren!

Lyssnar på 50-tals och 60-talsmusik för första gången på läääänge. Rocking around the clock osv. Säsongspremmen av DH var... speciell... och... annorlunda. Nämen serri det var fan under förväntan, bara massa töntigt tjaffs liknande: "Åh, tänk om det var så här istället, vilken tur att det inte blev så! Eller oj vad synd att det inte blev så - Åh neeej!!"

Skitavsnitt.

Jag är bitter för att jag är trött. Hoppas på sömn inatt i alla fall. Jag har ju åtminstone inte druckit en liter kaffe denna kväll och det är ju alltid positivt.

Det mest anmärkningsvärda denna dag var förmodligen att jag blev bjurrad på fika TWICE av olika människor (Tack så mycket gumzan och tack till din vän!) samma dag! Sensmoralen är: Stannar du på Station tillräckligt många timmar blir du bjurrad en gång till, och kaloritillskottet till din kropp veeeet ingaaaa grääänser!

Nu ska jag. Öh. DRA? Herråp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0