22 mars 2010

Jag har äntligen återkommit till en sådan där drömperiod som jag alltid hamnar i emellanåt; vilket mer specifierat innebär att jag minns allt jag drömt om under den gångna natten i typ 2 veckor.

Igår bjöd natten på en del:

Jag körde bil (farligt redan där). Det var inte meningen att jag skulle köra, men helt plötsligt satt jag i förarsätet lik förbannat. Mötte en bil vid någon korsning eller nåt, och jag visste inte vem som hade företräde först eller ens var jag skulle. Lova bara skrek "KÖR DÅ!!!". Ganska stressfullt faktiskt. Sen gasade jag påååå

Sedan knarkade jag C-vitaminbrus och drack typ 10 glas fastän jag inte ens tycker om det. Tror det var ett sign för dagen efter läste jag en notis i VK att just C-vitaminbrus skadar emaljen cpmycket.

Inatt drömde jag att jag såg Bob Dylan på stan. Jag kan förstå hur irriterande fans måste vara, jag gick självklart fram och pratade med honom, men visade respekt. Bad varken om autograf eller foto eller dylikt. Han var sjukt trevlig! Emellanåt så glömde jag bort att prata engelska och det var fan pinsamt när han såklart inte förstod vad jag sagt.

Och det mest lol var ju att jag tänkte under drömmen "Så jävla coolt att jag träffat Bob Dylan, detta ska jag göra en fb-statusuppdatering om!!!". Menar bara: LOOOOL

Sedan drömde jag att jag såg Plector live (ska göra det på fre i det "verkliga livet" nämligen), men det var bara Ville kvar och Erik och Björn hade hoppat av av en hemsk anledning. Och de nya medlemmarna sög så jävla hårt, och allt var bara ostämning...

Får se vad kommande natts drömmerier bjurrrrarrr på

Kommentarer
Postat av: Emma

ska du till scharren? ;) ;) ;)

2010-03-22 @ 18:20:49
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monica

åhh, vill också till scharrebarren! Alltså FAN vad länge sedan det var vi hördes eller ens sågs!!! Ringa dig imorrn tyyyp? Vi borde absolut styra något i helgen :D

2010-03-23 @ 00:53:30
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0