Are you experienced?

Rätt chill: cha cha

Ian Curtis, Morrisey, Bowie, Van Morrison och några andra sköna jävlar!

Då var den välkända ~~~bloggpausen~~~ över, till allas förtret (även min, men plikten kallade typ lite). Man märker att man blivit hjärntvättad av den moderna människans leverne: Jag har under hela denna långa vecka TÄNKT i blivande blogginlägg säkerligen 5 ggr om dagen.

Som bekant gjorde jag ju dock inte verklighet av dessa tankar. Men nu är pausen över och nu börjar vi om med nya tag.

På lördag bjuder jag hem älskade klassisar för förfekke och utgång här hos mig och Hanna, och det blir väl veckans höjdpunkt, alltid kul med något att se fram emot bla bla bla. Blir kung hur som!

Sen, om exakteligt en vecka så breder vi ut våra vingar för att snudda vid södre grader, närmare bestämt så är Varberg mitt, Mollsans och Lovas mål. Älskar att komma bort ifrån Umeå, det är fan neccessary emellanåt. Så pass neccessary att jag förhoppningsvis inte bor här mer, om 1½ år.

Men det tar vi då. Nu ska jag läsa poesi, som den töntiga kulturnyttjare jag är. Zez!



Snarttttt

Kommentarer
Postat av: Monka

PÅ ONSDAG EFTER 17.00 FAR VI OCH KÖPER BILJETTER, DU JAG OCH EMMA OKI???

2010-03-02 @ 00:56:02
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0