BL3 in ma heart 4-ever!

Lite sen va; men jag vill bara berätta att min klass fan i mig är K-Ung i Centrum azzå! Lördagen blev perfecto och det var mys och bys och det ägde att träffa Mickizgumman, det var fiiint (L) Vet ej vad det bästa med kvällen var, finns några att välja på:

När vi attackerade 2 nyktra tyskar vid busshållplatsen: "Guten Taaag!! Eine groche katzeee!! Deutschland Deutschland über alles AHHH!!!!!",
att smyga in med pluntis för första gången, gratis inträde, att det var härligt lite folk på Krogen K (tack för det!),

När jag skrek "Vars är Hanna????" till ett random vid toan som roligt nog svarade, "...Jag... vet inte?", När jag och Nizze förlöjligade alla boys som dansade med Lollo, bakom deras ryggar, när Hanna dök upp som från ingenstans på bästa låten på dansgolvet, När jag höll på att sätta mig bredvid 2 randoms i tron att det var Linn och Victoria


osv osv osv i all oändlighet! Bilder kanske kommer seb någon gång om jag pallar


Åhhh, ska styra detta så mycket mer denna term.

Men först ska jag till Varberg. Hejz

Kommentarer
Postat av: smickis mon mickiz

åh det var så roligt så roligt min vän! Vi får ta och styra ihop något igen, det var så trevligt att träffa mina små bl3kamrater :)

2010-03-09 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0