Gruntalda's Lair

Haha, lyssnar på Donky Kong Country Sountrack (till SNES) och drar fan paralleller till The Knife. Inte asotippat eftersom det är elektro-pop men likväl ganska fascinerande. Tv-spelsmusik is the shit, faktiskt. Nostalgins översvämmande euforiska känslor vet ej några gränser, ÅH LJUVA BARNDOM!

Det måste vara sjukt kul att komponera tv-spelsmusik. I should try that some time.

Dagens bästa var ju för övrigt studentmössans ankomst, jaaaa! Den är så himla vacker. Alla bara: "den ekologiska är GUL och FUL!" men den var inte alls gul? Den är snarare naturvit, och den har precis den old-schoolstilen jag ville ha. Fiiiinis ären!

Dagens sämsta var att mina mp3-hörlurar som hängt med mig sen i...1:an (?) nu uttjänat sitt arbete. Att bara höra 50% av musiken fungerar ej. ASDRYGT, orkar inte lägga ner 400 kr på nya, jag hade ju tänkt klippa mig osv (ska göra piercningen nästa månad, taggar klippning mer). Kallas timeiiiiinge, kanhända

Kan verkligen inte tänka mig en obehagligare boss än denna fula ballongliknande sak. Den blir mer och mer avklädd ju fler Yoshiägg man beskjuter den med, och till sist blir den... OOOPS; naken! Naken, generad sen dör'en. Älska Yoshi's Island 4-evaAhahha

 

PS Bossen är ju som ni förstår inte obehaglig alls, det är det som är så komiskt. Den ser typ...snäll  ut? Ful också, för all del. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0