Jag är ett monster

Insåg just att jag aldrig lyssnat på albumet Prinsessor av Laleh, och nu går väl ändå skam på torra land. Råder bot på min hittills ofrivilliga diss nu, kvällen framöver.

Har lyckats spela piano 1½ h ikväll, så imorgon förväntar jag mig att bli helt klar med denna, at last. Har lagt den på hyllan några veckor, men nu äre daaags. Någon gång i mitt liv ska jag ha ett fantastiskt piano. Med perfekt motstånd i tangenterna, och underbart vacker klang. Drömmen.

Ganska funny att Amandus bandfriend numera även är kandidat hos oss på KoTi (M: "Men, känner ni varann??"). Världen är ju fortfarande lika liten som förrut, så föga förvånad blir man över livets kan tyckas otippade skeden. Guds vägar voro outgrundliga, om han hade funnits

Ni kan ju kika här, apropå övre stycke: Kiwi Maddog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0