när jag talade låtsasgöteborska lite för mycket lite för länge

Öhhh, hemma igen??? Nice??? Ja, till skillnad från hemkomsten efter Londonet, så känner jag ej känslor åt det deprimerande hållet denna gång. Älskar inte Umeå, men hatar det inte heller. Ska bli fint att se alla finizar imorrn igen också!

Lovet var KUNG. Barnvaktande, spavistande, Sticky-Fingers-dansande, Universeumshängande, chillin' in Gbg, chillin in Varberg, Gekåsbesökande, filmtittande. Mycket vare och nice vare. Dock så känner jag mig smått orolig för allt skolarbetsförhalande som denna vecka inneburit. Fast jag vill inte vara typen som oroar sig, så därför ignorerar jag dessa tankar.

Dagens bästa känsla: När vi väntat i några h på Bromma och fick beskedet att vi slapp stanna ännu en natt borta, utan kom meeed flighteeeen, JAAAA <3<3<3hjärtahjärta

Haha, lol - har haft asbra dygsnrytm hela lovet, och det första jag gör när jag kommer hem är att förstöra den. Men vad kan jag säga? Jag är ju trots allt jag.

'm back in town yeees I am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0