nere vid linjen

Åh älskade José, hur länge har jag inte dissat dig, helt utan anledning? Du som jag till och med konverserat med: "Mmm, och namnet?" "F..."

Aja. Just därför tillägnar jag detta nu till Gonzalez himself och In Our Naturear lite, den skivan som för övrigt är känd som ~~spökskivan~~ för mig. Den framkallade nämligen en övernaturlig händelse en gång. Men det skola jag icket tala om nu



Chilll kväll @ Lova's, med Linnizz och Emmzangurlll. Bortsett från chocktillstånds/hjärtklappnings-incidenter framkallade av en nästan-fallande-tv-en-deci-från-Lovas-huvud samt av en sönderbrakande säng som inte var stark nog åt 4 filmtittande tonåringar, så var kvällen toppen!

Poppade mina första poppisar på spis, c00lt, gott, chill. Såg även en svensk film som trots det faktumet (att den vare svensk, alltså) var bra, och sevärd. 'Prinsessa'

Imorrn blire f3kke 4 evah och det blir en kungkung kväll!

NU stupar jag, lyckligtvis inte i ett krig utan i min underbara säng (älskar dig för att du finns så min arma slitna kropp får sin välbehövliga vila, pusspuss)

Godernatter påder eder!

PS. Några BL3:are var minsann i VK idag 5/3, kika på oss vettja! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0