OJOJOJ nu sitter jag visst i klistret :S:S:S:S:S

Jag råkade prioritera att spela piano och sjunga hela kvällen samt fixa bilder till vårt kära BL3-student-collage istället för att plugga till Energiprovet till NkA imorrn. Jag råkade även sova bort/prata bort/skolka bort alla lektioner när detta ämne berördes SÅ JAG VET INTE ETT SKIT OM NÅGON SKIT

En positiv sak är åtminstone att jag kommit fram till att blandskivan jag köpte på SisterRay i Soho är sjukt jävla chill. Den skivan spelades inne i detta himmelrike till skivbutik, när jag och Lova hedrade dem med ett besök kring niotiden en fredagkväll, och vi blev så tagna att jag var tvungen att köpa den

Har dock aldrig lyssnat ordentligen på den förrän nu. Och den äger! Den är ett nice minne, indeed.



Klada cheyer vid River Thames en mulen, kylig januarisöndag, diskuterandes en viktig fråga som vi nu har svar på.

ps även om mitt leende till synes är falskt så var mitt hjärta rent av glädje, fint va? ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0