see ya at the apple 2morrow, yez?

Frida H gästar mitt rum med sin vackra röst och fagra pianospelande. Längesedan jag lyssnade på hennes första, så det satt som fint, det.

Hade nästan glömt hur otroligt satisfieing det är att måla naglarna med ett sprillans nytt nagellack av ett bättre märke. ÅH så grannt det blir *I see a red nail and I want it into black*

Hoppas ni är nöjda för morgondagen nu, alla era lediga jävlar. Sov länge och väl! Så ska jag slita med måleri á la Pollock-style (har för övrigt bevittnat RIKTIGA Pollock's, på Tate Modern "alla-blir-exalterade-och-tycker-jag-är-ascool-vill-ta-på-mig") och sönderbrytning av en skitdålig LP-skiva (Genesis från -86, för ny för att vara bra helt enkelt)


Längtar tills imorrnkväll och HAMSTERDANSEN!!!!

Jag vet ej vad jag haft för issues idag. Har liksom bara väntat på den uppdykande läkaren som skall komma med ADHD-diagnosen ungefär. Men det skedde aldrig, konstigt nog. Dagens bästa var iaf:

1. När Tinika, Hanna, Linn, Norea och jag spelade Lady Gaga on tha piano (duktti tinika hest!!!) och sjöng för full hals i ett övergivet pianorum. Paparazzi, Pokerface unt BAD ROMANCE. Det är sådant man kommer sakna när man är utslängd i det hårda, karga arbetslivet för all framtid

2. När Emma, Lova och jag fikade på Station. Hade inte fikat på 50 år innan dess, så det satt så himla fint! Stations morotskaka ÄR det bästa. Speciellt de ggr det ligger en limeskiva uppe på som man kan pressa över glasyren *MmmmmMmmmmM*


Imorrn blire Over And Out, är TAGGIZZZ JAAAAA HERRÅP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0