honungssmak?

Ah, ljuva Beatles. Älskade LP. You you you.

Idag har jag erfarat en promille av hur det kan tänkas vara att leva i Universitetsvärlden. Blev sjukt taggad på Genusvetenskap, föga förvånande, så det ska jag läsa. Vilket program jag ska läsa är dock fortfarande ett olöst mysterium. Får se om det blir jurren eller samhällsvetarlinjen

Men det är ju några år kvar så att grämas över ovisshet behöva jag ej.

Oj! Fick just veta att jag får en Umeå Openbiljett 4 fr33. Antar att ingen annan ska dit så då pallar jag ej gå. Måste höra med Eliee.

Åh, är i en pianoperiod nu, det är nästan helt fantastiskt. Underbart!



Nu ska jag tvinga min sambo att se "Boys don't cry" med mig. Jag blev ju så ägd; för  när jag köpte filmen (VHS, 15 pix på Ants) så trodde jag att jag köpte "Cry Baby" med Deppan. Älskar ju Deppan och ville se den filmen. Men Monka tipsade mig om mitt missförstånd.

Dock har jag hört att Boys don't cry också ska vara bra, så ingen skada skedd.


FILMTAJM ASSÅ BA

Kommentarer
Postat av: molly

varför ska du få en open biljett???

2010-03-18 @ 21:32:28
Postat av: Linnéa

va WHY gratis?!??! om du ska inte gå så SÄLJ DEN för helvete!!!!! sjukt värt det hade jag gjort om jag hade fått en

2010-03-18 @ 21:45:21
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

vet ej exakt varför, hillevi hade typ vunnit den eller nåt randomshit! och hon ville inte gå. aja, får se vad som sker



PS kan meddela att filmen som nämns ovan är mycket sevärd DS

2010-03-18 @ 23:41:52
Postat av: Monica Börlin

Angående filmen: Told ya so :)

2010-03-19 @ 16:07:47
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0