chillaaaaA

Gumman klagade på att hon ej hedrades i förra inlägget, och även om jag tycker att jag hedrat henne igår, så kan man likväl aldrig hedra någon för mycket, så håll till godo:

Grattisss gumman (även nice att båda bilderna bjuder på fucked-up-icke-naturlig ansiktsfärg), och även grattis till ELINVÄNNEN som ej joinade igår dessvärre :( :( :( :( :( :( :( :( :(  PUSS på eeer <3

ÄLSKAR min nya flanellskjorta som jag fick av Jessica som hon fick av Emma som Emma fick av Lasse och som min mor sytt in. Gratis och hemgjort ÄR asgott!!!

Black Sabbath, myeze

Kommentarer
Postat av: /innehavaren av denna blogg

ps försökte lägga in bilder på elin men blogg.se laggar ihop så jag försöker senare. bara så ni vet: ingen medveten diss!!! ds

2010-03-28 @ 22:48:43
Postat av: Emma

hahha vackert att du i alla fall försökt he in bilder på elin (L)(L)(L)(L)



jag har fortfarande inte kommit på vilken skjorta det är :(:(

2010-03-28 @ 22:50:55
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0