Vårfrudagen, indeed

It won't be long, yeah, yeah, yeah

Klämde i mig 3-4 frasiga, efterlängtade våfflor till middag, med massa grädde och sylt. Så här i efterhand är jag inte riktigt lika lycklig, känner mest ett icke-avtagande våffelkoma med allt fett rusandes i mina snart förkalkade artärer. Men det var likväl värt det!!!


Efter flera års politisk intresse och medvetenhet, men samtidigt med en överhängande skepsis mot alla riksdagsetablerade politiska partier, så har jag nu i alla fall bestämt mig att bli medlem i ett ungdomsförbund. Känns som ett bra beslut. Håller verkligen med min vän Lova att man inte behöver placera sig in i ett fack, och det tycker jag inte heller att man nödvändigtvis måste, men detta känns rätt så whyyy not liksom?

Scharren imorrn, blir kung. Har inte varit där sen 2:a januari så he' bli' schpénnande! Denna gång skola jag icket förglömma öronproppar.

Nu ska jag vara ducktig_hest och plugga äckelSam.



Skulle kunna flytta till Gbg bara för att det finns sådana människor där som styr "planka" -grejen. Och för att de spelar Beatles på klubbarna.

Kommentarer
Postat av: molly

vilket förbund?

2010-03-25 @ 22:08:55
Postat av: Linnéa

jaa vilket förbund? (kul att jag och moe alltid kommenterar med samma frågor..)

2010-03-25 @ 23:27:34
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0