bara en av alla dessa subkulturer

Varför vill jag typ leva om min ungdom som en graffittimålare/hiphopgangstah efter att ha bevittnat Ikaroz trevliga, intressanta och opretentiösa föreläsning? Mina bröders tidigare liv som olagliga graffers/tonårsslynglar/ "coola hiphopartister" har väl präntat in sina spår i hjärnbarken, I guess. Det låter bara så idylliskt och fyllt av frihet!

 

På tal om mina bröder, så hittade jag detta nostalgifyllda fotografi inramat hos min syster igår:

 

 

 

Det är alltså jag till höger för er som inte förstår, samt min bror *skriver ej namnet lol läs nedan*. Söta va?

 

Äkta barn till musiker att trycka in sig som sälar i ett kontrabasfodral, great stuff indeed

 

TÄVLING: Gissa vem brodern på bilden är. Ni har alltså fyra att välja på

 

Den som skriver rätt svar först... vinnner...... antingen en dikt, en tussilago, eller en karra från kaffan. Har inte riktigt bestämt mig ännu

 

Godernatter på eder alla


Kommentarer
Postat av: Emma

amandus ;) ;)

2010-05-19 @ 08:09:08
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: molkly

amandus?? nu var jag int först dock

2010-05-19 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0