depeche kanske... äger?

Äntliiigen får jag njuta av dagens första kaffekopp. Mina smaklökar...DANSAR

Som alltid.

Har fan varit inomhus hela dagen idag (tack vare schkolaN) men detta skall nu kompenseras med en öl i solen på Pipes med Monka och Hanniz. Gudis vad fint det kommer bli, inser nu att jag inte varit på Pipes på en onsdag sedan innan jag var i Göteborg, vilket var på sportlovet. Vad skedde med tiden egentligen?!??!?!

Blir fan rädd.


Förelslår att Skeleton får närvara i sturrevagnen on the Big Day. Vad skulle kunna vara mer rätt?


Idag var jag och Lova till Slumpen en sväng. Har inte varit där på cirkus två år, så det var kanske välbehövt. Ganska flummig underground second-hand, egentligen. Tanten i kassan pratade glatt på om hattar och Lova införskaffade en snygg flat-flanell-skjorta, score!

Jag konsumerade inget ty jag är ej materialist. SKOJA hade inga pengar, ska ju dricka öl!


HerRrrrRRåÅåÅPp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0