inte churchill

Klockan tickar emot 00:29, och jag har fortfarande inte påbörjat på växten-i-glasburk-horan ännu...Ändå nice?!?!?!

Jaja, det blir nog bra det där. Det enda jag ser framför mig är  torsdagen (obs syftar på sturren och inget annat) som annalkas så fruktansvärt snart. Underbart, är det enda jag tillägger. LO-VE-LY

Om några dagar ska jag lägga upp en bild på Winston, den lilla söta gubben. Han skall bo här fr.o.m den 14 augusti. Blir nog alla tiders, skulle jag tro!

Frågan är ju varför jag korrekturläser samt halvt skriver om Eijas kompis skittal när jag har en Nkuppgift som har deadline tills imorgon... Så många frågor, så få svar...

God natt Winstonboy, ät dig stor och stark och skaffa längre hår, så blir du älskad av alla. Men det blir du i vilket fall såklart

PS Kanske bör tillägga att Winston ej är en människa, även om jag må medge att texten blir aningen mer amusing om man läser ur det perspektivet. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0