LOLOLOLOLOLOLOL

HAHAHAHA alltså det här är ju det roligaste någonsin!!! Skulle prova en av två klänningar som jag blivit erbjuden att låna av Hanna till studenten. Kruxet är att jag ALDRIG använder klänning, sist var på Hillevis 18-årsdag då jag var 10 år. Och vad sker?!?!?! Jag, dumfan som jag är, ser iiiinte att det finns en fucking dragkedja på horplagget; så jag får klaustro for ever eller något, trodde jag skulle bli stuck in the dress for the rest of my life!!!!1

HAHAHAHHAHAHAHAHHA men min bror hjälpte mig. Tack gode gud (som ej existerar) för bröder.

Förstår ni paniken; jag menar jag hade ju inte dirre kunnat klippa sönder klänningen heller om det hade behövt gå så långt; eftersom det inte är min?!?!??!


Hur skall detta gå, undrar man....

Klänningen var fin iaf, om ni undrar. So I'll certainly wear it on the big day, indeed

PS Vad är dealen med att jag skriver "bög" istället för "blogg.se" i adressfältet? DS




BÄSTA vädret någonsin idag! Varit Wayne's uteservering med E & E halva eftermiddagen, sen träffade jag Amandus på Östermalm och drog med honom hem. Vi schtékte på balkongen med kaffe, snurre, gamla barndomsdrömmar, nya drömmar och 70-talsmusik. Livet... schtéker och leker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0