oki

Ahhh, nyklippt och fin, feels good inside. Haha det bästa när Caroline (frisören) frågar:

"Är du ledig från skolan idag eller?"

"Nej. Men jag har sam."

Det är liksom ett så talande argument, så jag ler ju bara när jag tänker på ett! Fast i verkligheten så råkade jag faktiskt boka in just den tiden av misstag, och sen orkade jag inte byta. Vi skulle typ prata om genusvetenskap denna lektion, så det sög att jag missade terminens förmodligen enda intressanta sam.lektion.

Jaja, mitt hår är nästintill snaggat iaf (obs bara sidecuten såklart), känns gödarns och absolut värt det!

Har fått mitt välkomstpaket från Djurens Rätt. Det är en söt säl på medlemstidningens omslag



Joy Division smeker mina öron

Kommentarer
Postat av: Emma

ser lite ut som dig :p har din sidecut över hela kroppen :-P

2010-05-11 @ 18:16:25
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

HAHAHA varför roflmaoade jag 4-ever när jag läste denna kommentar?!?!?! Vi borde ju söka vård hela högen...hjälp!

2010-05-11 @ 19:22:25
Postat av: LURTAN

HAHAHHAHA, din sidecut över hela kroppen

2010-05-11 @ 22:06:40
URL: http://nileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0