om koffeinhaltiga drycker, och sådana trivialiteter

När vi fikade på Wayne's tidigare ikväll, så var det äntligen dags för mig att testa fenomenet som jag så länge funderat över: nämligen espresso. Efter förtärandet av en dubbel sådan, kan jag konstatera att detta absolut var något för mig. Kraftigt med mycket arom, Mmmmm!

Tänker att espressodrickare antingen är ensamma typer på kaféer, som skriver på sin första bok. Ännu ej erkända författare, som tragglar sig vidare i skrifternas värld, till synes ej störda av kafésalens sorl. Alternativt viktiga människor alltjämt på resande fot; som inmundigar denna starka dryck 05.25 en solig tisdagsmorgon på J.F Kennedy Airport för att klara av kommande 14 h's fortsatta resande.

Den där aromatiska lillkoppen med svarthet blir nog en fortsatt hit för min del.






Läste lördagens VK Ung nyss. Blir fan äcklad av hur dåliga skribenter som skriver däri alltjämt. Det är allt som oftast töntiga debattinlägg/krönikor med meningslöst innehåll och urusla ohållbara argument. Det finns så sällan någon poäng med texterna.

Tråkigt, egentligen. Underhållningsvärdet som förut fanns har sakta men säkert tynat bort till intet

Obs: Emma vill påskina att din vän Sofia är en utav två som skriver riktigt bra texter i VK Ung, så inget ont sagt om hennes kunskaper!

Nu ska jag: SOVA

Kommentarer
Postat av: Emma

tack, blev snabbt lite sårad då jag först läste att du sågat VK ung :( men ja, soffan är kung!

2010-05-10 @ 12:59:03
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0