så har än en dag lämnat oss, och kommer aldrig mer igen

Älskar man inte Umeå när man blir stoppad av en främmande student-vegetarian som man kan vandra med hemåt med i sakta mak; diskuterandes vegetarianism?

Studentstäder äger.


Idag har jag beskådat och bevittnat reggae, amerikansk folkmusik, death metal, 70-talsrock, hiphop, äckelmainstream och tusen andra grejer.

Några passioner i livet:

1.  Musik
2. Litteratur (såväl att skriva som att läsa)
3. Mat (att laga och att sedan avnjuta)

Linns katt Bimbo har fått en orange och en svart kissemisssssss. En av dem ska få bo här inom några veckor, tror jag bestämt

Varför hamnar jag alltid på hårdrocksfester när jag inte är hårdrockare? Har diskuterat texters betydelse/ickebefintliga betydelse i musik, gemenskapen i subkulturer, politik, matte b och en massa annat smått och gott

Såg så sjukt bra poesiuppläsning idag. Det var fan helt insane hur bra det var

Kulturnatta äger och suger; men det blir väl vad man gör det till I guess


Kommentarer
Postat av: Emma

du kan få en kisse av therese (min kusin) också om du vill. helt grå! med en liten vit fläck på magen också, tror jag

2010-05-23 @ 23:07:08
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0