storstädning

Varje gång jag öppnat upp dattan kommer de självklara kommentarerna, oberoende på vem som sitter bredvid mig för tillfället: "Helvete, ska du inte rensa, kvinna?!?!?!" , "Haha värt att ha en bakgrundsbild, den syns ju inte!" alternativt: "Ehhh, dags att rensa skrivbordet, kanske?!!!!"

Så nu, era gnälliga jävlar, har jag tagit lite utav min dyrbara tid och rensat, bara för att tysta era gnatiga röster. Hoppas ni gillart!

En före och en efter bild för att demonstrera:



Och den uppstädade, i nuläget gällande versionen:



Kan inte beskriva den obeskrivliga känslan, känns... så befriande och underbart att ha rent och städat ikring sig. SKOJA

Nu ska jag laga någon go'mat, för att sedan bege mig till Linn-Slickepinn och titta på kissebebisar


C ya

Kommentarer
Postat av: Emma

tack gudarna och jesus för detta genombrott (vet vad du tänker angående att jag nämnde gudarna och jesus, but I don't fuckin' care)

2010-05-25 @ 00:07:33
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0