snabba rävar

Ett utav många underbara ting på denna jord är utan tvekan att upptäcka för en själv ny musik. Älskar tillfredsställesen i att hitta ännu en guldklimp av ljuvliga toner, som man kan spela sönder. Det bästa med musik är att det verkligen inte finns någon ände; att man alltid kan upptäcka mer och mer och mer och mer och mer

Det bästa är självfallet också alla känslor som är inkluderade, men det är nästan för införstått för att ens nämna.

Denna helg har jag snöat in mig mer på Fleet Foxes (tack Karin), Led Zeppelin, Billie Holiday samt fördjupat mig i min redan existerande kärlek till världens bästa Jefferson Airplane.

Rekommenderar samtliga; men med extra stor vikt på först- och sistnämnda.

Ok, tänkte ~~förgylla~~ detta inlägg med asnice bilder, men blogg.se ville inte detsamma (föga förvånande i och för sig, jävla skitsida...). Går och dricker te istället






Kommentarer
Postat av: Emma

(det var lova som hedde på fleet foxes)

2010-05-17 @ 09:00:56
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: / looooool

(men gissar på/vet att hon fått tipset från karin från början)

2010-05-17 @ 13:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0