"Detta fält måste fyllas i"

Lyssnar på Billie Holiday, vilket får mig att känna nostalgi för tider om jag inte ens upplevt. Knasigt.

Hanna är hemma nuuu, TJOHOOO!!



Varför jag redan nu saknar hela BL3 så fruktansvärt mycket:


Vår lärare frågade en ytterst överflödig fråga idag när vi höll på att sätta upp alla tavlor till PA100-utställningen:

"Hur vill ni göra nu, vill ni fortsätta spika eller fika?"


Frågan var så pass överflödig att alla bara kikade på varandra, leendes, utan att ens bemöda sig med en muskelansträngning för att ge ett verbalt besked. Det var helt enkelt införstått för alla parter. En gång fikaklass, alltid fikaklass.




Ful bild som föga rättvist får symbolisera allas vårt älskade fika

Så vi gick ut i solen och idkade sockerhöghet. Alla tiders, vill jag påstå!

Imorgon skall vi se en föreläsning med Daniel Diaz a.k.a Ikaroz (graffittikonstnär från Umeå), som en asfull jävel smutskastade en gång utanför Scharinska. Får väl se hur rätt den asfulla jäveln hade (jag föredrar nämligen att göra min egen bedömning först, konstig som jag är). Tror det kan bli kanonerz

Nu ska jag ÄTA INNAN JAG DÖÖÖR.

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0